Žádný limit!
Hardcore varianta modelové řady STEVENS E-Inception je doma na těch nejdrsnějších a nejtechničtějších trailech. Silné odpružení RockShox zde vyhladí všechny překážky díky masivnímu zdvihu 180/170 mm. V kopcích září inovativní pohon Shimano EP8 se silným točivým momentem 85 newtonmetrů - ten je nyní k dispozici v ještě širším rozsahu kadence díky aktualizaci na novou pohonnou jednotku EP801. Aby byla připravena i na ty nejnáročnější aplikace, je EP801 vybavena také vylepšeným systémem řízení tepla, který zabraňuje ztrátám výkonu při dlouhých stoupáních. Na palubě je také vysokokapacitní baterie s kapacitou 726 Wh pro spolehlivý a vytrvalý pohon vpřed. A inovativní karbonový rám E-Inception se sportovní geometrií GTF spolu s kombinací kol 29"/27,5" zajišťuje čistou radost z jízdy - odpovídá špičkové specifikaci s díly od nejznámějších kultovních firem.
Velikost rámu (") | 16 | 18 | 20 | 22 | Způsob měření | |
---|---|---|---|---|---|---|
Laufraddurchmesser vorne | 622 | 622 | 622 | 622 | ||
Laufraddurchmesser hinten | 584 | 584 | 584 | 584 | ||
Délka sedlové trubky | A1 | 648 | 660 | 672 | 695 | nominální |
Délka sedlové trubky | A2 | 390 | 430 | 460 | 510 | od středu šlapání k hornímu okraji sedlové trubky |
Délka sedlové trubky | A3 | 315 | 315 | 316 | 354 | od středu šlapání k napojení horní rámové trubky na sedlovou trubku |
Délka horní rámové trubky | B | 557 | 573 | 596 | 623 | |
Efektivní délka horní rámové trubky | C | 590 | 610 | 635 | 660 | od středu hlavové trubky do středu sedlovky/sedlové trubky |
Úhel hlavové trubky (°) | D | 63,7 | 63,7 | 63,7 | 63,7 | |
Úhel sedlové trubky (°) | E | 75 | 75 | 75 | 75 | |
Rozvor | F | 1228 | 1249 | 1276 | 1310 | |
Délka řetězové vzpěry | G | 450 | 450 | 450 | 450 | |
Výška hlavové trubky | H | 105 | 115 | 130 | 155 | |
Vzdálenost středu od nábojů | I | 13,5 | 13,5 | 13,5 | 13,5 | vzdálenost náboje* |
Výška středu od země | K | 355 | 355 | 355 | 355 | vzdálenost osy šlapacího středu od země* |
Předsazení vidlice | L | 44 | 44 | 44 | 44 | |
Vertikální rozdíl nejvyšší a nejnižší části rámu - sloping | M | 300 | 312 | 317 | 305 | Rozdíl sklonu horní rámové trubky od vodorovné osy kola |
Poloměr kola vpředu | N1 | 381 | 381 | 381 | 381 | bereift |
Poloměr kola za | N2 | 363 | 363 | 363 | 363 | bereift |
Výška nejnižší části rámu | O | 774 | 774 | 774 | 808 | od horní rámové trubky k zemi* |
Výška vidlice | P | 595 | 595 | 595 | 595 | od středu náboje ke konusu hlavového složení, včetně konusu* |
Odstup mezi osou pedálu a předním kolem | Q | 779 | 799 | 826 | 860 | |
Nominální dosah - Reach | R | 428 | 445 | 465 | 485 | Od středu řízení do středu horní rámové trubky horizontálně |
Nominální výška - Stack | S | 628 | 637 | 651 | 672 | Od středu šlapání do středu horní rámové trubky vertikálně |
Výška/Dosah (Stack/Reach) (1:x) | 1,47 | 1,43 | 1,4 | 1,39 | Poměr Výška/Dosah | |
Průměr sedlovky | 30,9 | 30,9 | 30,9 | 30,9 | ||
Délka představce | 40 | 40 | 50 | 50 | střed-střed | |
Úhel představce (°) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Průměr řídítek | 35 | 35 | 35 | 35 | ||
Distanční podložky pod představec | 3*5 | 3*5 | 3*5 | 3*5 | ||
Šířka řídítek | 800 | 800 | 800 | 800 | ||
Délka klik | 165 | 165 | 165 | 165 | ||
16 | 18 | 20 | 22 |
* Hodnoty změřené se zatížením jezdcem v standardní jízdní pozici (s lehce stlačenou odpruženou vidlicí/případně tlumičem)
* measured 100 mm ahead of bottom bracket
* S cyklistou na palubě a lehce napruženými pružinovým kabelem (Standardní poloha jízdy)