RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..
RacingBros Modi Low Friction No Flange Dusters - lepší výkon za lepší cenu! Tak proč používat standardní prachovky!
Hybridní směs: specialitou těchto prachovek je přídavek MOS2, grafitu a PTFE k materiálu Lycan. Výsledkem je velmi nízký zlomový moment, který výrazně zlepšuje odezvu vidlice.
Jednodílná konstrukce: prachovky RacingBros Modi kombinují prachovku a olejové těsnění v jednom komponentu. Díky tomu vydrží až o 20 kg/cm2 vyšší tlak v systému ve srovnání s běžnými dvoudílnými těsnění..