plášťová gravel Alu kola Deda Gera Alloy
ráfky: Alu 6000, 622 x 23C, 25 mm výška, 28/23 mm šířka,
dráty: 24 - přední / zadní výplet
niple: ABS self-locking, Alu 15 mm černé
náboje: Alu 6061, 17 mm osa
určeno pro: Shimano Center Lock
Thru-Axle: 12x100mm přední, 12x142 mm zadní
kompatibilita: Shimano, SRAM XD-R , Campagnolo EKAR
určeno pro: pláště
hmotnost: 1 690 g
Tubeless Ready
doporučená šíře pláště: 25 - 57 mm
příslušenství: bezdušová páska..
gravelová carbonová zapletená kola Carbo Graff plášťová 1.445 g
pro kotoučové brzdy
uchycení kotouče: Centerlock
náboje Allu ořech kazety Ergal 7075 T6,SRAM XD
výplet přední 24 špic Inox Sapim
výplet zadní 24 špic Inox Sapim,použité niple AL Sapim
ráfek přední karbonový výška 30 mm
ráfek zadní karbonový výška 30 mm
tělo náboje Alu 7075 T6 slitiny opracované CNC
průmyslová ložiska zajišťují maximální plynulost a trvanlivost v extrémních podmínkách
pro 12 mm pevné osy
rozteč předního náboje: 100 ..
Gravelová kola CZR i23 jsou navržena tak, aby minimalizovala hmotnost a zároveň spojila tuhost a poddajnost pro maximalizaci přenosu síly a zvýšení pohodlí. Ráfky CZR i23 se vyznačují hloubkou 24 mm, která maximalizuje přenos energie, snižuje hmotnost, zlepšuje vertikální poddajnost a snižuje únavu jezdce. S hmotností předního kol začínající na 620 g a zadního na 775 g také poskytují největší poměr pevnosti a hmotnosti ze všech gravel kol na trhu. Dokonce za jejich kvalitou tak stojíme, že posky..
Gravelová kola CZR i23 jsou navržena tak, aby minimalizovala hmotnost a zároveň spojila tuhost a poddajnost pro maximalizaci přenosu síly a zvýšení pohodlí. Ráfky CZR i23 se vyznačují hloubkou 24 mm, která maximalizuje přenos energie, snižuje hmotnost, zlepšuje vertikální poddajnost a snižuje únavu jezdce. S hmotností předního kol začínající na 620 g a zadního na 775 g také poskytují největší poměr pevnosti a hmotnosti ze všech gravel kol na trhu. Dokonce za jejich kvalitou tak stojíme, že posky..
Gravelová kola CZR i23 jsou navržena tak, aby minimalizovala hmotnost a zároveň spojila tuhost a poddajnost pro maximalizaci přenosu síly a zvýšení pohodlí. Ráfky CZR i23 se vyznačují hloubkou 24 mm, která maximalizuje přenos energie, snižuje hmotnost, zlepšuje vertikální poddajnost a snižuje únavu jezdce. S hmotností předního kol začínající na 620 g a zadního na 775 g také poskytují největší poměr pevnosti a hmotnosti ze všech gravel kol na trhu. Dokonce za jejich kvalitou tak stojíme, že posky..
Kola Proterra Light i23 jsou rychlá kola z lehké slitiny. Vnitřní šířka ráfku 23 mm poskytuje optimální profil pro silniční a gravelové pneumatiky v rozmezí šíře 30-42 mm. Profil ráfku s optimalizovanými stěnami poskytuje dokonalou kombinaci tuhosti a odolnosti. Nešetřilo se ani na nábojích, které jsou opatřeny špičkovými ložisky EZO a zadní náboj je osazen ořechem se 6 praporky a 5-ti stupňovým záběrem. Kola Proterra zkrátka poskytují vzhled, zvuk a pocit, který očekáváte od high-end výplet..
Kola Proterra Light i23 jsou rychlá kola z lehké slitiny. Vnitřní šířka ráfku 23 mm poskytuje optimální profil pro silniční a gravelové pneumatiky v rozmezí šíře 30-42 mm. Profil ráfku s optimalizovanými stěnami poskytuje dokonalou kombinaci tuhosti a odolnosti. Nešetřilo se ani na nábojích, které jsou opatřeny špičkovými ložisky EZO a zadní náboj je osazen ořechem se 6 praporky a 5-ti stupňovým záběrem. Kola Proterra zkrátka poskytují vzhled, zvuk a pocit, který očekáváte od high-end výplet..
Kola Proterra Light i23 jsou rychlá kola z lehké slitiny. Vnitřní šířka ráfku 23 mm poskytuje optimální profil pro silniční a gravelové pneumatiky v rozmezí šíře 30-42 mm. Profil ráfku s optimalizovanými stěnami poskytuje dokonalou kombinaci tuhosti a odolnosti. Nešetřilo se ani na nábojích, které jsou opatřeny špičkovými ložisky EZO a zadní náboj je osazen ořechem se 6 praporky a 5-ti stupňovým záběrem. Kola Proterra zkrátka poskytují vzhled, zvuk a pocit, který očekáváte od high-end výplet..