Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 87g | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobr..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 175 g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8  mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 175 g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát bro..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - | - Uchycení - CL | - Materiál - nerez ocel INNOX | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobrá cirkula..
Špičkový nerezový kotouč s redukcí hluku při brzdění. Alu spider snižuje hmotnost. Center Lock. Uchycení: Center Lock Průměr: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm Design: 2-piece Rotor Materiál: stainless steel Spider Materiál: aluminium Hmotnost: silver-black/140 mm: 122 g silver-black/160 mm: 137 g silver-black/180 mm: 163 g silver-black/203 mm: 187 g
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Brzdový kotouč Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Díky čtyřem velikostem, které se hodí na náboje s 6 šrouby ISO nebo Center Lock, nabízí Jagwire možnosti pro téměř každé kolo s kotoučovými brzdami Vysoce kvalitní, odolný brzdný povrch z obráběné nerezové oceli zajišťuje stálý brzdný výkon a odolává korozi. Zesílená konstrukce rotoru zlepšuje stabilitu a odolává ..
Brzdový kotouč MAX1 Evo 203mm s Alu unašečem. Kotouč je vyroben z vysoce tepelně odolné oceli 410 STAINLESS STEEL, unašeč z AL7075. Povrchová úprava 42HRC. Tvar kotouče zajišťuje velice dobré chlazení Větší brzdná plocha zvyšuje účinnost Ultralight design Vysoká účinnost za všech podmínek Výborná tvarová stálost díky konstrukci s Alu unašečem Hmotnost: 194g Balení obsahuje šrouby Tloušťka kotouče: 2 mm
Brzdový kotouč, AirCon system pro odvod tepla - 7% zlepšení chladícího efektu (laboratorně testováno). Vysoký brzdný účinek, ocelový kotouč a hliníkové ploutve a pavouk pro snížení hmotnosti. Vhodný pro použití s AirCon Disc Pads. průměr: 218 mmmontáž: 6 šroubůkompatibilita: nevhodný pro Fox 32, QR 15hmotnost: 149 g
Vysoce výkonné ocelové rotory vám poskytnou optimální brzdný účinek a jejich plně ocelová konstrukce má dlouhou životnost a je spolehlivá i v náročných podmínkách. K dispozici pro všechny modely brzd.
brzdový kotouč MT800,
velikost: 203 mm,
uchycení Center Lock
nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla
matice s externím ozubením pro duté osy
Inovovaný brzdový kotouč Shimano XT SM-RT86 2012 - 6děr, sendvičová konstrukce kotouče s pláty z nerezové oceli po stranách a s hliníkovým jádrem uprostřed), balení obsahuje i 6 šroubů pro montáž.
brzdový kotouč - 203 mm
provedení - Ice Technology pro lepší odvod tepla
uchycení - 6 děr
balení obsahuje: 1x kotouč, podložka + 6xšroub pro uchycení kotouče